fredag 1 januari 2016

Paus

Jag hade laddat till tänderna inför årets förhandling men istället för att jag och Gottodix sliter varandra i stycken ligger jag i soffan med århundradets järnbrist. (Plats för valfritt skämt om järnbrist med hj :)) Som jag var inne på i ett tidigare inlägg kostar karriärbyten på även om jag förstås inte tänkte mig att priset skulle vara min hälsa! Min omgivning har gjort många högljudda försök att se till att jag prioriterar sömn, hälsa och sänkt stressnivå men min livsinställning att när det blir tufft tar man sin lilla överkäke och sin lilla underkäke och biter helt enkelt ihop har nu istället bitit mig i svansen. Jag kan bara hoppas att medicinen hjälper snabbt och att jag undkommer lindrigt med en rejäl näsbränna. Att vara sjuk är nämligen väldigt dyrt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar