torsdag 7 april 2016

Bilden blev sann

Dessvärre blev bilden i det förra inlägget sann så jag har numera både en stukad fot och ett stukat självförtroende.

I går kväll hade jag lyckats vara ute i nästan två timmar och skulle bara åka den sista lilla biten för att få ihop mina två timmar när det hände. Jag åkte på en remsa nylagd asfalt och i skarven mot den gamla tog det tvärstopp och jag gjorde en praktvurpa och landade på fotknölen. Efter att ha undersökt skadornas omfattning återstod bara att bita ihop och rulla hem. Som ytterlgare belöning för min jätteträningsinsats visade vågen + 2 hekto imorse.

Det går bra nu......

/Affärsmodellen

2 kommentarer:

  1. Muskler, det är alltid muskler. :-)

    Jag har alltid tyckt rullskidor sett riskabelt ut. Så vingligt och ingen mjuk snö som man kan bromsa in i.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Daniel du har helt rätt! Efter fyra turer på rullskidor a har naturligtvis muskeltillväxten varit enorm..... Riskabelt är en underdrift, fullständigt livsfarligt är en mer korrekt beskrivning :). Kul sida du, roligt att läsa om någon som har samma mål som vi men sin egen väg dit.

      Radera