söndag 1 januari 2017

Gott nytt år

Här inleds det nya året med att vakna man upp till att bli kräkt på, gott nytt år liksom..... Jag kan bara hoppas att inledningen av det nya året inte förebådar vad som komma skall. Här följer en kort resumé av 2016 och mål för 2017.

- bilvåndan är till enda, det blev en Volvo v40, t5 polestar. Ganska rolig att köra men automat, mannens ögonsten.
- vår gamla trotjänare ponnyexpressen fick en renässans när jag upptäckte att jag kan ha alla mina saker, typ skidor och ridgrejor, i bilen hela tiden. Mannen kör numera bara det nya vrålåket så jag behöver aldrig mera lasta ur bilen, hurra!
- jag fyllde äntligen 40!
- fick en fantastisk cykelsemester och ett piano i present.
- blev firad med ett riktigt barnkalas.
- har åkt 5 mil på längdskidor vid ett och samma tillfälle.
- gottodix är numera officiellt ekonomikändis.

Mål 2017
- åka öppet spår
- kunna göra 200 situps
- lära mig stå på händer
- lära mig göra armhävningar
- inte surfa och telefona på kvällen
- börja spela pokemon go, sist på bollen jag vet....
- laga mat igen
- baka igen
- vara godisfri till och med 2017-07-15

Jag tror det var alles :-).

Gott slut och gott nytt!

/affärsmodellen

2 kommentarer:

  1. Hur blir det med nytt kök? Vi är nog på god väg att bli mästare på använd krona. :)

    SvaraRadera
  2. Tillägg: - nytt kök
    -mästare på använd krona

    SvaraRadera